Levering/Retur

Levering
Hvor lang er leveringstiden?
Vår standard leveringstid er 1-4 arbeidsdager etter bestilling. Under enkelte intensive perioder kan det oppstå avvik. Du blir informert om det skulle oppstå forsinkelser. Vi kan også tilby DHL Express over natt. 

Forsinket leveranse
Under høysesong eller ved høy belastning, kan vi oppleve litt lengre leveringstider. Du får en leveringsbekreftelsesmail når din ordre sendes. Hvis du ikke har mottatt noen e-post innen 4 arbeidsdager, sender vi deg en melding.

Hva koster frakten?
Vi bruker Posten Norge til levering og følger deres satser. Det vil bli automatisk beregnet når du lager en ordre. Vi tilbyr gratis frakt på ordre over 600kr.

Hvordan sporer jeg min pakke?
Du får en leveransebekreftelse innen 1-2 dager etter din bestilling. Dette innebærer at din vare har blitt sendt fra oss. Mer informasjon finnes på din leveransebekreftelse.

Hvordan returnerer jeg et produkt?
Ønsker du å returnere en vare så gjør du slik:  Send en mail til kundeservice@balion.no om at du ønsker en returetikett. Skriv ut angrerettskjema og legg i pakken. Teip på returetiketten og lever til nærmeste postkontor. Når vi mottar pakken så krediterer vi varene og tar et gebyr på kr 81 som dekker returfrakt. Du kan også kjøpe porto på ditt postkontor og da betales dette direkte til transportør selv. PS: Vi godtar kun ubrukt vare som fremdeles har merkelappen og emballasjen på.

Hvordan bytter jeg størrelse eller til et annet produkt?
Den raskeste og enkleste måten er at du legger inn en ny ordre på det nye produktet, så ved checkout skriver du en kommentar om at dette er bytte. Da vil vi legge ved en returfraktetikett sammen med en post du kan bruke til returen. Så er det bare å levere pakken inn på et postkontor og når vi mottar pakken så får du pengene igjen innen rask tid. Om du ikke ønsker å legge inn en ny ordre, så betaler du frakt selv, skriv på lapp i pakken hva du ønsker å bytte til. Da vil vi sende ny pakke til deg når vi mottar den som du sendte tilbake.